Friday, July 17, 2009

RinduNya sekolah..

Diam x diam udah sepuluh tahun aku meninggalkan jaman pesekolahan.. eheheh.. hepp dok kire umo aku ler tu.. eheheh x eran... umo x mendescripekan ape2.. kan kan kan... hahahha.. mari menjelajah ke sekolah aku .. kat mane? kat muo la.. den sekolah pmpuan dulu...dok asrama... perghhh kenangannnnnnnnnnnnn.....walo bagaimanepun mase skulah dulu aku mmg nakai..uhuhuh jgnla anak aku mengekot pangai maknye ni kelak..hahahahaha....oww tidakkk...nehiiii...



Ini seekor pago sekolah ye adek2..ahahahahahhah.. mari mengenal pago sekolah aku..dari time aku sekolah dulu aku gase x berubah2 pagonye..tulisannye tah bape kali luruh ar tu..ahahaha.. tuko hurup jek n cat tu.. tak brubah jugek kalernye ..
tedekot ek cikgu beso...(amponnnnnn huhuhuh)



assalammualaikum... eheheh kat depan pago tadi tamau bagi salam :P... aisehmeng.. gambo gelap sedikit ...disebabkan keadaan coce petang yg suram.. gase mcm nak masok dlm lagi.. tp abg guard tu pandang den semacm jo.. x jadik ar... (awas ko abg guard kalo aku jumpe ko kat kg aku..kerekkkkk ek) wakakakakka...

ni bangunan yg paling tua kat sekolah aku...giler old sekul khannn?? pengetua petame dulu adalah omputeh.. Name bangunan ni pun diletakkan sempena name belia... untuk makluman kesemua blok kat sekulah aku diletakkan name bekas2 guru beso yg penah berkhidmat kat situ dulu... pompuan semua ye.. eh mmg kene cenggitu ek? kalo skulah pmpuan cikgu beso die kene gak ek pmpuan?? tell me pelis??




yg ini pulak adalah pago asrama... tmpat di mana bermulanya aku merase berdikari sejak dari umo 13 tahun lagik... sejak dari jaman itu sehingga sekarang aku mmg jauh dari pemili.. yolah lepas form 5 merantau ke shah alam lak.. smpai la sekrang.. apo nak buek udah rejeki den kat sini.. len la kalo rejeki den kat ostolia.. sure putih melopak den skrg.. ahahahahahha...

dok asrama bebagai pancaroba ku tempuhi(ewahh) sesape yg penah dok asrama sure tahu bahwasenye asrama dgn kish seram x boleh dipisahkan...mengapakah ini terjadi??? adekah kerana antu2 sekalian mmg suke mensakat budak2 asrama?? ahahahh aku pes day masok asrama dah kene sakat... sakat cemane? tamau citer ah segiau dok kat opis sensorang ni ..wakkakakakakaka....

itu sajek gambo yg sempat aku senap mase g melawat skulah aku hr tu..banyak gak renobesen telah berlaku...rindu ahhh jaman nakal2 dulu... eh ade gambo extra ni...mari..mari..marii




tetttttt ape kene mengena buah leci ngan sekolah ek??? ahahahhaha sajek jek.. aku kan suker menyenap ape2 yg aku gase menarik di mate beso ku inik... sempat aku senap gambo leci mase g paso ... aku suke bangat leci tau... bang air leci 1..... hahahahahhahaa...............

No comments: