Friday, July 10, 2009

Layannn...

Weekend hr tu aku balik kg, Demam, selsema ngan batok agak teruk.. tp nak balik kg jugak sbb teruja ..balik ngan my suwit bestfren umie...umie dah lame x balik kg.. cuti die dok dlm peti ais.. ehehhehe.. amponnnn miee... :P ... nk dijadikan cerita demam aku still heavy metal rock kapak skrg ni... so i kenot citer best2 sgt.. motipp hanye nak hapdate demi mencemerlangkan blog yg malap hiniiiii ahahahha...
adeeehhhh x larat nak taipppppppppppppp.... tgk gambo jek la hekkk.....


ini boyottttttttttt.. motip die berada di sini... nantiiiiii biler da cihat aku citer..hahahaha...


manggis ni umie kacikkkkkkkkkkk.. masyehhh umie... kalo ade kasik lagiii ahahha :P

sekian time kaseh... uuuuuuu xtahan...xtahannnnnnn ...... Ngantokkk :P

2 comments:

Miss Appleijo said...

weiii agak2 cukup bulan ni kita balik kg...buah ada lagi tak...aku nak buah itewwww

Truly_me said...

tinggal kulit buah jek kot..wakakakkaa.. tp mase kite balik ni aku gerenti buah duku punye giliran pulak... yehaa..