Friday, July 10, 2009

Berjuta maaf buat mu sahabat..




Happy belated bufday my sweet bestest fren 4 evaa... walopun aku dah wish pada malam kejadian tetapi sesungguhnya aku terkilan kerana x dpt meraikan bufday ko dgn kejutan yg mgkin dpt menggembirakan hati ko...

sory dear...

aku mmg teringin sgt2 untk wat ko terkejot berok smbil tegolek2 pengsan setelah diseperaiskan oleh kenkawan yg sengal yg salah seorangnya adalah diri aku sendiri...

sory dear...

aku tau ko sedih+tacing+emusi berlebihan bla..bla..pot..pet...semasa hari kejadian..aku tau tu... oleh yg demikian aku telah meng"offer" ko mintak la nak makan ape2 saje asalkan ko bahagia.... TETAPI jgn ler TEH TINGGI itew.. bukannye aku "masin"(kedek :P) tetapi aku akan penin nanti apabila berada di tahap ketinggian maksima smbil berpusin2 di atas menara itew..sggupkah ko melihat kawan ko kenoneng? tell me??

sory dear...

aku sayu bace blog ko tau....huhuhuhuh meh aku tolong ko tampo+sepak+taici+tempeleng rakan2 ko yg telah melupekan ko itew.. sekurang2nya boleh gak ko simpan tenage untuk mase dpn yg lebih cerah.. tacingg wooo bace blog ko uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


ape2 pun aku sayang ko wahai sahabat... mak pun sayang kat ko.. mak kate kat aku semalam ingat nak tepon ko tp tettttttttttttttttttt mak kate kedit mak abes tempoh heheheh... aku sentiase doakan yg terbaik buat ko.. Jgn sedih2 tau... insyaALLAH yg indah bakal tiba untuk ko.. dan yg PASTI ko akan bahagia dgn kurniaan ALLAH yg bakal ko terima nanti................... semoga persabatan kita kekal sampai SANA nanti :D

3 comments:

Miss Appleijo said...

tak yah mintakkk maap kepekk..aku sepuk ko kang...janji petang ni ko belanja aku makan ekk yea yea dapat makan free :P

Truly_me said...

eheheheh kene la mintak mahapp.. aku x dpt nk seperaiskan ko taw.. cedih gak :(

Miss Appleijo said...

hehehehe so bila ko nak surprise kan aku ni...aku pun nak rase gak hehehe