Thursday, June 11, 2009

wakakakakka

Pagi tadi kat opis...

budak opis aku--> zie tlg mintak duit kat bos untuk beli St.tape..
aku--> aiseh...mintak ler sendiri .. bos tgh check report tu.. kang ngamok lak..
budak opis aku-->alaa mintak jek ar..
aku--->penakot betol la korang ni.. (aku g bilik bos aku)..

aku--> bos bebudak ni mintak duit nak beli stationary..
bos-->suruh diorang dtg mintak sendiri dgn i... y suruh2 u pulak..
aku--> okeh bos..(aku blah)

kat tech.room

aku--> ehemm.. bos suh mintak sendiri kat die..x cayer g tanye sendiri :P
budak opis aku-->laaaa pulak..man ko pegi ar weh(smbil suh org lain pegi)
semua budak2 tech wat muke selamber ... tampil sorang yg berani nak g mintak duit kat bos..

kat bilik bos...
budak opis aku--> (dak ni mmg muke plg selamber...) bos, nak mintak duit buat beli st.tape kat DICTIONARY....

bos--> ha??? ape???
budak opis aku--> nak mintak duit beli st.tape kat DICTIONARY...(muker xbesalah ni)
bos-->(gelak beso bedekah2)..hang ni apsal rol.. DICTIONARY ka STATIONARY??hang nak wat pa dgn kamus??(Gelak lagi)
aku ngan budak2 lain kat dlm blk tech pun dengo ketawe bahak2...wakakakkakakkakak.. budak yg mintak duit tadi still dlm keadaan terpinga2... adoilaaa sengal kan dak ni... ekekekkeek

1 comment:

zianazone said...

sapa yg sengal sangat tu kepekkk wakaka

Daisypath - Anniversary

Lilypie - Second Birthday