Thursday, October 16, 2008

Ujan dan payung

skrg ni musim ujan kan.. problem bg aku yg naik kenderaan awam ni.. nak2 komuter.. uhuhuhuh..asal ujan je komuter tade... asal komuter tade je sure ujan ahahahaha.... semalam time aku elok2 je turun dari opis, dgn hensemnye bas lalu... aku tgk jam.. aikkkkk br kol 5.30 apsal lalu awai sgt lak hr ni... kang aku berlari ngejo bas tu kot2 tesungkor lak tetengah jalan malu la hakuuuu..(hahahhaah), ahh takpeler... sat lagi lalu la satu lagi bas... dan2 ujan pulak...... (makkkkkkkkkk)....

Payung.. aku tak sker bawak payung dari skolah lagi.. ngape? ntah aku xtau, kalo aku bawak gak payung sure payung tu tah memaner aku letak...bape banyak dah payung aku tggalkan tah memaner... dlm komuter la dlm bas la.. sian payung.. so better aku xyah bawak payung....
ujan.... kenela bawak payung kan? adoiiiiiii... time musim "memori daun pisang" mmg wajib aku kene bawak payung... alaaaaa malassss huh! tp kan semalam alhamdulilah... aku rase besh sgt2... yeler aku xbawak payung... tp sentiase jek ade org yg baik hati mulia, jeliter,hensem,berwibawa yg telah menumpangkan aku berpayungan bersame... pahaler la diorang tu kerana menumpangkan aku payung mereka..
komuter... mmg berkali2 mengecewakan aku time ujan...uwaaaaaaaaaaaaaa!!! bukan salah komuter tu dan bukan jugek salah ujan.. tade mendek yg salah... tp nak buat camne... inilah nasib bg mereka yg mengharapkan kenderaan awam...wohoooooooooooo ...

hari ni... aku bawak payung.. fuhh moge2 aku xtinggalkan payung ni kat memane cian payung kan? tgkla nanti camne hek.....(hahahahahahhahaha)

No comments: