Monday, February 18, 2008

yay aku dah jumpe anak mok



yay.. akhirnya aku jumpa jugak anak kepada kucen aku kat umah sewa ni.. kucen ni name die mok... sbb die gemok (hehe) kaler campor2 mcm kene clorox.. nak dijadikan cerita mok telah selamat melahirkan anaknya 2 mggu sebelum chinese new year(kalau tak silap la) .. so bile chinese new year kan aku balik cuti kat kg lame smpai semggu .. takde siapa nak tlg tgk2 kan sgt anak2 aku ni.. cuma ade la yg tlg kasik mok ni makan.. sebelum chinese new year tu anak2 mok tak pandai jalan lagik.. jalan pun gigil2 lagik.. (geram tgk) then lepas naik je cuti tu.. mmg bersemangat aku nak tgk anak mok.. hurmm balik2 kosong kotak tu.. mok dah bawak lari anak2 die yg 3 ekor tu.. alahaiii.. kempunan nak bermain2 dgn baby.. mok ni garang sket.. mybe mok marah dgn kucen2 jantan yg selalu jengah kotak tmpat anak2 die ..

Hari2 aku tanya kat mok mane baby... mane baby.. at last semalam tiba2 adek serumah aku teriak.. kak azie, ina dah tau mane anak kucen tu.. berlari la aku turun ke bawah tangga.. rupanya mok dah bawak balik anak2 dia.. mak aii garang dah baby kitten tu.. maklumla dah besar.. takot nak pegang .. tp segarang2 anak kucen pun mmg dpt aku tewaskan(muahahahahahahahhaah )ha bile dpt siapla aku belek.. sgt comel.. sgt tak boleh duduk setempat.. mmg payah nak take pic derang.. aku main snap jek la mane termampu.. so kat atas tu la hasilnya.. tak nampak sgt yg 2 eko lagi tu.. sbb kaler die gelap la sgt.. ahahha.. yg seko tu oren susu... comelll sgt.. tak sabo nak balik .. nak tgk mereka.. yay!!~

1 comment:

antalya said...

uhuuu geram nye aku. pantang tgk anak kucen.ingat ko sowang je terer buli anak kucen ha. aku pon sama la. ni ibu nye yg tido ngan aku tu ke?