Tuesday, February 26, 2008

Demam lagik..



hurmm .. demam lagi.. baru rasanya time chine new year hari tu aku demam... tu takpela kat kg.. ni kat sini tak dpt nak bermanja2 ngan mak =( .. Demam kali ni tak disangka2..Bermulanya petang semalam.. aku rasa badan mcm seram sejuk.. rasa badan tak bermaya.. aku gagahkan diri nak sampai ke rumah semalam.. smpai teros aku baring.. mmg tak boleh nak ditahan2 lagi.. mlm tu acik budak rumah aku ajak kuar makan pulak.. diorang semua keluar, eja budak bilek aku pon pegi sama.. hurmm aku mmg dah flet sgt2 masa tu.. aku kirim 100+ dekat eja.. sementara menunggu eja balik aku selubung..aduhh terasa bisa2 badan pulak.. tah bila masa eja balik pon aku tak perasan.. 100+ ada kat tepi katil aku.. sure eja tak smpai hati nak kejot aku tu.. aku tesedar dlm kol 1 sengah pagi.. berat betol rasa badan..

Pagi tadi aku gagahkan diri untuk bgun .. alhamdulilah smpai kat opis jua.. skrg ni aku rasa nak flet balik.. kepala dah sakit .. aduhh kenapa mudah pulak aku kena serang demam kali ni..? rasa nak balik tau skrg ni.. hurmm.. semoga aku tabah smpai ke petang nanti.. aminn...

2 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

demam jer ni? rindu kat kucing kat johor kot...hehehe, ari tu balik umah sewa akak kejap, rupanya ibu kucing ari tu dah beranak lagi sekor...putih kaler dia....

Truly_me said...

behse la kak.. antibodi kureng ehehe.. mmg sentiase rindukan dak2 bebulu kat kg tu.. ehehe..

amboi produktif ssguh ibu kucen tu ye