Thursday, January 17, 2008

Aku anak jati Johor



Aku bangga aku anak johor... eheheh tetiba rasa nak bercerita pasal negeri tmpat kelahiran aku ni.. semua org sayangkan negeri tmpat kelahiran kan? mcm tu jugak aku.. eheheh sudently aku sentimental.. apa2 pun meh aku ceritakan pasal hometown aku pulak ye... silekan.. masok2.. jgnla malu2.. alahai.. hepp jgn lupa bukak kasot anda ye.. ni umah org melayu bukan omputeh.. ahahahhaa


Jambatan muo pada waktu malam

Masa kecik2 dulu aku suka sgt lalu dekat jambatan muo pada waktu malam.. bisalah kecik2 dulu aku ni sawan lampu a.k.a jakun dgn lampu banyak2 ni.. (hahaha)biler abah bawak jenjalan mlm naik kete mmg la suka sgt aku.. tgk lampu dr hujong smpai abis la jambatan tu..lawak betol perangai mase kecik2...


Tanjung Mas

hehehe ini adalah taman peberet aku jua... kat sini banyak tmpat permainan .. ABC,rojak,bebola ikan+udang sedapppp woo sini.. seronok jalan2 kat sini smbil memandang keindahan sungai muo.. aku rindu pula saat2 indah kat sini.. alahai...


Mee bandung muo

Korang pernah rasa mee bandung muo? haaa rugila kalo korang tak rasa lagik.. wallaaaaaaaaa sedap ..marvelous.. aku tak teepu... kalo tak percaya biler turun muo korang carilah mee bandung muo ye.. takan menyesal i can guarantee u.. hehehe...(kalo tak sedap meh sini cepuk aku)u gonna luve the taste.. (confident sgguh makcik)

alamakk waktu balik dah.. okla tomorrow never die.. eheheh esok akan ditopup lagi cerita2 yg menarik tentang hometown yg aku sayang sgt ni ye..

2 comments:

ellsyie said...

Aku Anak Jati Johor Gak!! Go Johor Go! \(^v^)/

lavender said...

elly.. johor best kan? ehehhe.. go johor go...

Daisypath - Anniversary

Lilypie - Second Birthday