Tuesday, January 15, 2008

MasyaALLAH, Nauzubillah...

Sesungguhnya. .jauhilah daripada melakukan zina...moga apa yang kita
lihat ini dapat menjadi pengajaran.. .sesunggunhnya Allah itu maha
mengetahui.. ..

Subject: Fw: walatakrabulzina

mungkinkah juga mereka ini pasangan suami isteri yg sah?Hanya Allah maha mengetahui wallahu'alam. tak tau pic ni benar atau palsu tapi ada pengajaran
disebaliknya. .

RENUNGAN

Kehidupan mereka penuh dengan perzinaan... Tiba-tiba bala bencana
menimpa, gunung berapi memuntahkan larvanya. Menimbus mereka ini dalam keadaan
mengaibkan.. .Dan...pada zaman ini kita dapat saksikan, fosil-fosil
mereka



Nauzubillah

hurmm.. aku tatau samada gamba ni betol ato tidak.. tp sesungguhnya aku percaya bahawa hukuman bg penzina itu amat berat tak kiralah samada di dunia atopun di akhirat... banyak juga yg aku terbaca di majalah tentang kejadian2 sebegini.. para pelaku zina ni dpt balasan dlm pada waktu itu jugak.. nauzubillah jauhilah semua ni dari keluargaku n sahabat2 ...aminnn..

hopefully kita terhindar n terpelihara dari perkara2 sebegini.. akhir zaman ni mcm2 perkara aneh yg tak pernah terlintas di kepala kita boleh berlaku... kadang2 ngeri n ngilu jugak bila terfikir.. astaghfirullah...

walobagaimanepun kesahihan email ni aku takleh nak tentukan.. cuma aku nak amik iktibar je dari gmbar... SESUNGGUHNYA ALLAH ITU MAHA MENGETAHUI so sebagai hamba kita seharusnya beringat balasan tu bila2 je boleh berlaku... tak kiralah ape2 jua kesalahan kita buat.. bukan sahaja zina.. aku selalu sematkan dlm minda aku.. nak wat ape2 ingatlah kematian.. huyoo dose banyak pastu nak ditopup lak lagi dgn dose2 baru, kalo tak sempat taubat kang tak gune airmate kat akhirat tu nanti.. so takotlah nak buat dosa terkini.. ehhehe.. (sorylah aku tak geti nak jelaskan dgn formal)...

oleh yg demikian wahai sahabat2 sekalian.. beringatla bahawasanya segala ape yg kita buat tu ALLAH nampak.. so kenelah takot.. jgn takot sekejap jek udahla...

hehe.. sekian..

No comments:

Daisypath - Anniversary

Lilypie - Second Birthday