Friday, December 28, 2007

bile aku tensen

hurmmm malas nak tensen2 lagik.. semalam sebelom balik aku call adek aku.. die nanges2..(aku tauler tu) die tgh down sbb result die tak berape memberansangkan.. tp pade aku that's ok la dr pade failed kan? (syukur) .. but ade gak yg ketidakpuasan yg bersarang kat ati aku ni.. aku tak puas ati sbb die buat mak menunggu2 then mase nak amek result tu tah die pegi dgn siapa ...pastu tak inform kat family dulu smua.. itu mmg aku tak boleh terima.. kenapela adek aku ni berani sgt2 ek.. time aku mude2 belia mcm die dulu kan takde mcm tu.. aku mmg jenis takot woo nak buat ape2 tanpa pengetahuan mak n abah (nak mati ke?) almaklumla bapak aku tu garang (giler2 garang) .. aku tak pandai menjawap kate2 bapak aku dulu.. tp skang aku tgk adek aku berani .. hurm perubahan mase yg tak boleh nak dihalang.. adek aku tu bernasib baik sbb abah dah kurang garangnya.. itupon adek tak bersyukur.. semalam aku mls nk tanya kat die lebih2.. aku harap die sedar akan perbuatan die semua.. sbb setiap kejadian ade hikmahnya.. biar die belajar untuk berfikir.. smoga die cpt belajar dari kesilapan.. n moga2 die cpt matang...

hurmmm.. dlm tensen2 aku petang semalam.. sorang kawan a.k.a adek angkat aku dekat web myrakan.com ajak aku jumpe die, teman die shopping .. aku tgh mengong kan so aku rase tak salah aku temankan dak fyza tu ehehe release tensen gak kan kan kan (hehehe)so inila hasilnya..


inila die dak fyza yg sgtla hyper.. mulut bising ehehhe ...(sori gambo blur)




dak fyza nak bebeno begambo dgn snow man kat belakang tu.. budak gumuk die panggil mendek alah tu .. ahahha neway thanks dear sis.. sonok gak kuo dgn die.. banyak celoteh.. banyak cerita... pale weng sket..

No comments: