Wednesday, June 20, 2007

muke orang sakit


ehemmm... tgkla korang muke aku skang.. ade tokoh muke orang sakit tak? ahahah inilah aku skang sejak aku kene migrain aritu.... 2 hari aku tak g keje.. bejalan terentak sket pon takleh tau.. ngalahkan orang lepas bersalin jek aku gase.. mmg tak sihat sgguh aku skang.. entahla emosi tak stabil ni..... yun aku tau ko lagik teruk dari aku..thanks pal ko banyak bg semangat kat aku uhuhuhhu... go go chaiyuk untuk haku.. ekekekek... kepek jena.. harap terubat rindu ko tgk muke aku ahakss.. inteprem lak aku skang.. eeeee tak kose.. arini aku just nak tnjok kt korang muke sakit aku... ingatkan nak cite pasal aku balik kg aritu.. tp aku tak larat ar.. hurmmm.. ni aku sertakan sekali satu lirik lagu sudirman yg buat aku betol2 sayu ati n menangis aritu....... yunn ko tau kan...? ahahahha.. cemeng dak yun kate aku cehhhh...

PELANGI PETANG - Sudirman


Kumeniti awan yang kelabu
Kutempuhi lorong yang berliku
Mencari sinar yang menerangi
Kegelapanku

Kupercaya pasti suatu masa
Sang suria kan menyinar jua
Membawa harapan yang menggunung
Bersamanya...

( korus )
Engkau tiba bagaikan pelangi
Tak bercahya namun kau berseri
Tapi cukup menghiburkan
Hati ini

Seharian waktu bersamamu
Tak terasa saat yang berlalu
Bagai pelangi petang kau kan pasti
Pergi jua..


3 comments:

antalya said...

alahai ciannye dia..matanye yg kuyu. muka pon dah slim dah ha. badan tu sure slim gak sket
byk kan bersabo ye
life goes on bebeh

Truly_me said...

ahahah mate aku kuyupp tu ekekek.. bdn??? tatau ar.. adela sket kot yun tuwonnyek.. uhuhuhh... betoi kate ko life goes on bebeh.. go go chaiyuk

Miss Appleijo said...

hehehe interprem ko ekk kepekk..ko nape kepekkk..tak sehat ekk..lama tak kongsi masalah kan..cayokk cayokk ek kepek..bila nak jumpa ni..besday aku udah nak dekat..nanti leh collect hadiah kat korang wakaka :P