Thursday, April 26, 2007

wargghhhhhhhhhhhhh edisi tensi

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... tak aci estet betoi .. today supose aku cuti tau.. tak masal kene keje.. apela bos aku ni... nak dijadikan cite.. semalam kami seme balik dgn perasaan berbunge2 kononnye arini cuti coz pertabalan di raja kan.. tup2 elok2 jek aku sampai umah semalam en.kipas tepon.. aku tgk name die kat screen tepon naik.. uhuhuh aku tau da kalo petang2 die call sure ade isu ar tu... aduhh aku pon angkat dgn selambenyek.. ade bite tak baik kate die.. esok seme kene keje.. bos balik dari indon terus ckp arini keje ... die kate kakitangan swasta tak perlu la cuti.. apedaaa.. kejap cuti kejap tak.. skali aku back hand kang.. aku pon mengiyekan jek ar.. arahan bos kan.. kite ni apela sgt..kuli jek alahai..

pagi2 ni aku g koje mcm behse.. keadaan lengang.. naik komuter pon gase besh jek siap dpt dudok lagik tu ahahaa... nampak sgt selama ni terlalu ramai kakitangan kerajaan kan.. tp takpela lengang sket takdela aku nak berebot2 naik tren tu... legeeeee... biler smpai opis, aku tgk pintu tak bukak lagi.. i'm d 1'st lak arini.. takpela mmg aku ade kunci opis pon kan.. selambe jek la aku.. then dlm 5 menet kemudian en.hairul lak masok.. aku selambe tanye kat die..mcm mane perasaan arini kene keje.. ahahhaah die pon buat muke bengang die.. aku tau die pon tak puas ati.. maklumla orang dah berkeluarga kan.. for sure ade planning ngan family.. sib baik la aku ni bujang lagi kalo tak sure hubby aku marah gak kot kalo keadaan mcm ni berlaku..

hurmmm takde mood sunnguh nak keje arini.. maklumla mood aku da tinggal kat umah.. alahai selalunye ade gak dak yun peneman setia aku kat ym.. biler yun takde ni mati segala kuman ar aku .. aduhh nak nunggu petang seksaaaaanyekkkkkk... takpela mengajar aku ape erti kesabaran.. hekhekhek..aku nak sambong buat keje ar.. tak kire ade keje takde keje aku carik jugak keje daripade melangok tak tentu pasal ni ha.. aduhhhhh.... semoga aku dpt betahan smpai ptg.....doakan la mood aku baikkk pade arini.........

No comments: