Wednesday, March 14, 2007

aku yg tak sihat menaip

adoiiii tak sihat lagik.. batok makin menjadi2... tak leh nak tido malam... dah makan ubat batok pon tak jalan gak.. makan pon siap bepantang lagik tau.. smpai nak mkn pon takot.. masok jek makanan batok.. tekak gatal sesangat... uwaaaaaaaa dugaan bulan march wat aku..

Aku sedih lagik.. ati aku sakit lagik.. emo aku besepah.. die bukan untuk aku kot.. aku kene terima.. aku tak boleh biarkan die sakitkan ati aku lagik.. sudahla cukup.. cukup la derita ati aku ni.. aku perlukan ketenangan .. nape perlu aku terima die balik satu ketika dulu.. nape jd mcm dulu jgk.. KENAPE? ape salah aku? am i not gud enuf? am i not fully perfect..nape die sering lukekan ati aku then balut kembali luke tu.. pujok n rayu kembali ati aku?? n kenape aku dgn begitu mudah MEMAAFKAN die.. sedangkan die tak boleh nak tunaikan satu je permintaan aku KEJUJURAN.. ahh pedulikan die.. aku dah tawar ati.. pergila mane nak pergi.. ikotla arus yg disukai.. ikotla rasa ati tu.. junjungla ego tu.. jgn pedulikan aku lagik.. aku dah benci....ati aku dah mati....

Penat la layan perasaan ni kan.. kekadang aku rasa mcm tak payah je bercinta ni.. bile aku takde ngan sesape aku rasa tenang je.. takde rasa spt mane yg aku rasa skang ni... ati pedih je sentiase.. jiwe kaco sentiase.. asek la memikirkan die wat pe .. pegi mane.. dah makan ke tak.. ahhhhh buang mase... baik aku pikeykan diri aku je.. jage diri aku je.. pikeykan mase dpn aku n family aku je.. TAPI.. nanti sure aku rase sunyi kan.. tanpa sms tit tot tit tot... tanpe deringan talipon yg sering aku nantikan.. kalo nak merajuk pon dgn sape? takyah la merajok2 ni seme.. ade jodoh adela takde sudah.. mase dpn aku n family aku lagik penting.. ALLAH maha mengetahui tentang perjalan idop aku...

ha semalam aku terlupe nak luahkan kat sini.. start dari hari jumaat last week aku mc smpai la ari isnin.. tapi ari isnin tu aku apply cuti behse.. tak larat ar nak g klinik lagik.. so ari semalam aku g keje mcm behse.. smpai ke kat opis aku behsela mencapai pc aku dulu ape lagik.. tetibe.. teng teng teng.. pc aku tak shut down.. sape punye keje la ni.. means semalaman pc aku tepasang tau.. aku sampai awal sgt2 semalam.. so i'm d firts la to enter d office.. aku tggu ke diorang seme masok.. haa.. masok je diorang aku mula ar ckp.. nape pc zie tak shut down ye.. yg lain aku tau takan usik pc aku KECUALI....en kipas(supervisor aku) gelaran tu dah sinonim pade die sbb sker kipas bos aku cehhh... die yg selalu on pc aku biler aku cuti ke mc ke.. sbb die nak tgk report.. n dari cara kedudukan pc aku, mmg sah die punyek keje.. boleh pulak die tanak mengaku kesalahan.. die kate saye tak tau.. semalam satu ari saye g putrajaya. cehh mmg la ko g putrajaya .. before that ko on pc aku apsal tak geti2 nak shut down.. org lain takdenye nak gune pc aku.. huh.. memandangkan die senior aku.. so aku terpakse akur la.. kes ditutup.. tapi aku panassssss ar..

hari ni lak.. en kipas dah nampak terang2 aku ni sakit.. batok2 pon mmg ar bangunan sebelah pon bleh dengo.. pepaham jek la kalo dah batok terok ni sure badan lemah kan? ape le salahnye tlg wat ape2 yg patot.. dah nampak aku wat keje bleh lak die sound "eh takpela kalo tak larat biar la saye buat " muke selamber jek.. isk.. tetiap ari menambah dose kering aku tau... lantak ko la en kipas..... tensiiiiiiiiii...

No comments: