Tuesday, July 11, 2006

11 july 2006

hurmmm....

1.00 pm huwarrrgggg ngantok la weiii...nak buat ape pon aku tak tau..keje dah berehhhhh..nak menatap blog aku ni la jawapnye.

pagi tadi....
aku betekak sket ngan sahabat baik aku "cad" hurmm..kan aku dah kate skrg ni aku dah kurang rapat ngan kenkawan aku seme kan..entahla salah aku kot..die dok merungut kat aku, kate die kitorang dah tak rapat mcm dlu..dah tak selalu borak kat ym cam selalu...aku lak jawap nak taknak jek kat die..sure hangen satu badan minah tu...aku mmg takde mood pagi tadi nak terangkan ape2..aku just kate kat die yg ape2 yg die nak bebel kat aku bebel jek la aku redha...ahaha zalimnyek aku..tapi.....nak wat camne aku mmg tak bape ade mood nak berym skrg...kurang sesangat...tapi takpela minah tu skrg dah ade boipren..so adela gak tmpat die nak mengadu nanti ...hihi..

iskkk..
arini bebetol mood aku takde..gase nak marah pon ade..tapi aku nak marah ape?? ntahhh ler..syaitan dah bekuasa dlm hati aku ni agaknye..biler ar aku nak mulakan aktiviti pembersihan hati aku yg dah "berkarat" ni..aku nak carik sumthin..hati ni sentiase berat..banyak bebeno dose aku ni..ahhh..whateva laa..tapi aku akan usaha gak tenangkan balik hati aku ni...


hurmm..
mengeluh lagik aku ni...apsal ni ..semakin hari aku semakin jadi seorang yg amat memboringkan...takde warna ar aku ni skrg...mane "aku" yg hepy giler2 dulu ek..sentiase gelak..ketawe ..buat lawak teror..smpai aku sendiri leh gelak pecah perut..skrg ni otak aku seolah2 dah benti nak kuarkan idea2 yg bengong dah...takleh nak proses lawak bangang dah pon..ahahah "brain_stuck" <~~ username blog aku..sesuweii sesangat la...aku nak decorate blog aku ni pon aku tak tau camne..nak gak nampak cantik dan menarik da bomb ke...eheheheh..tapi langsung satu mendek pon aku tak tau nak wat...inipun nasib ar aku leh buat posting...isk..iskkk..sgguh bute it aku ..gelakkan diri sendiri wakakakkakaka...

weii...
sat lagi sambung ar..aku nak bersiar2 kat dlm blog aku ni sat..nak mencatikkan umah la katekan...sambilkan kurangkan mood yg tersangat buruk aku arini ...

aikkk...

sapelah add aku kat ym ni "ann_cayang79" <~~ sapelah makhluk ni...cowww dulu...

No comments: