Tuesday, June 25, 2013

Gigi nan Sebatang

Assalammualaikum...

Alhamdulilah anak ibu dah masok 11 bulan. Syukur atas nikmat kurniaan ALLAH yang tak ternilai ni. Masok 10 bulan baru nak tumbuh gigi nak sebatang. Sekarang ni gigi yang kedua menyusul. Sakit ibu kene geget. Dah digegetnya gelak2 pulak dia, pandai kan takot ibu marah. Tak jadi marah terus je gelak.

Pencapaian terbaik kini menyulur dengan pantas dan baru nak mula angkat2 vontotnya. kahkahkah. Lambat sikit kan anak ibu ni. Takpela sayang, asalkan kamu sihat nak. Tak sabar nak tengok anak ibu ni menapak.uhuhuhu

4 comments:

^^CHenTa^ said...

alolololo..
tomei je dia tayang gigi sebatang tu.ekekekek..

pandai plak dia sengih tunjuk gg tu :-p

ahaa orang kata klu lmbt menapak akan cepat bleh cakap..ngeeee
potpet2 mcm ibunye la nnt tu :p

Truly_me said...

eh mane ade ibunye potpetpotpet..ibunye pendiam n pemalus gitus.. wakakkakak

^^CHenTa^ said...

hahaha pemalus la sangat kan kan kan...

sekalik dia bebunyik payah gak nk setop..wakakakaa

:|: TinTa Kibod :|: said...

tahniah...
lama x masuk sini..
huhuhu...

Daisypath - Anniversary

Lilypie - Second Birthday