Monday, February 21, 2011

Mari mengaji

Selamat pagi cekgu... hari ni aku nak cerita pasal dak kenit sorang ni. Wan Nur Alia Qistina name diberi. Berumur 2 tahun, baru nak pandai bercakap, agak lambat sikit sbb die jenis pemalu kot.. huhuhu.. sejak mendapat kemahiran mengeluarkan perkataan dari mulutnye itu.. sgtla bising n petah dak kenit ni berbicara.. at first die panggil aku "anta" hahahah.. apekah??? bukan tu saje.. die ikot suke die je nak panggil aku. .kekadang kan.. "antu" wakakkaak apekah aku kelihatan seperti seekor hantu??? cisss !!! huhu.. skrg die dah okeh sikit.. dah bleh panggil aku "anti" setelah amat petah bercakap skrg walaupun x seteror mane... ape2 yg kakak2 die buat die akan ikot.. yg tak tahannye die suka menyakat.. sampai menangis kakak2 dibuatnye..die relek sambil buat muke inesen.. cessss x padan kenit kan.. hehe jom aku nak tunjuk aksi dak kenit ni mengaji.. kakak2 die mengaji die pun nakkk jugak..tapi ???????...
comei kan.. nak tegelak tgk.. mcm pandai sgt die nak menyebut.. tapi kan die kurang memberi perhatian sampaiiii.......

tgk kan nenet dah marah... aduhh gelak sakan aku tgk die ... Neway she's cute, very noty.. nampak aku mcm nampak eskremm.. pada die kan..kalo en.Ali nak gi amek aku sure die akan dpt eskrem.. pantang ayahngah die nak keluar umah..sure die akan mengekor... paut kat kaki lak tu..hamekkkkk ayahngah die mmg xboleh nak buat ape.. hahahah..

4 comments:

^^AnGGun^^ said...

esok2x die panggey anti eskrem plak..hahaha

antalya said...

comei dan bijaknya dia.bp thn umor nye ni

Truly_me said...

cik comei = ahahah anti eskem tape lagi jgn panggei antu lagi udahla :P

mommy = 2 tawon la mommy.. lambat berckp die ni..

^^AnGGun^^ said...

antu?wakakaka..sabo jek la..
alahh die syasul kot tue

Daisypath - Anniversary

Lilypie - Second Birthday