Thursday, October 15, 2009

The making of the "Day" part 2

Sabtu 3/10/09

Bgn pepagi(iyekla tu :P) dlm paler bnyak rencana nak diaplikasikan ahahahha...TETAPI haruslah mengisi perot dulu untuk memulerkan hari yg indah supaya tidak pengsan di tengah jalan... Abah pepagi udah kuar.. mak kate abah g beli sarapan... aku ckp ngan mak pasal operasi kami pg ni... mak spt biase mengirim ape2 yg ptt..dgn harapan kami pulang segera sblm org kg dtg "rewang" n pasang "balai"... rewang tu maknenye tlg potong bawang.. pasang balai tu psg kanopi maksudnye ..

Pejalanan diteruskan ...kami bersarapan di bando muo.. dgn

dannnnnnnnnn...lontong
hehe gambo gugel jek ni.. xsempat nak snap..

hehe.. mcm berat je sarapan kami kan? tp kan org muo mmg sarapan camni kalo kat g kat bando tu... gerainye berhadapan dgn bus stand pagoh muar... mmg sedap sate kat sini.. walopun x sebeso sate atok samurik itu tp rasenye lagik best...nangis ar.. eheheh.. kalo aku tipu siler jentik tinger ini yek...(muahahah larikkk)

pabila udah kekenyangan kami bertiga pun meneruskan pejalanan kerana xtbt masih banyakk dlm jadual .. aduyaiiiii...destinasi seterusnyekk...TAPI..kami sempat sggah tgk scenery sg muo... hehe

*nanti aku upload yek*

Tangkak...


ni lagik la old school punyek pekan :D pemes dgn kain yg murah2 lagi cecantik okeh..

tangkak ni mmg terkenal dgn kain2 ela yg murah2.. ala mcm kat nilai 3 tu.. tp tangkak ni wujud dulu dari nilai 3 tu... tujuan utama g kat tangkak ni adalah untuk cari selendang untuk dipadankan dgn bj untuk majlis aku tu... bj aku ngan acik dah beli awal2 kat alam sntral tp selendang x dpt cari yg sesuai pulak...adehhh... susah jugak nak cari yg sesuai memandangkan pada asalnye tema aku untuk majlis adalah coklat...cari selagi boleh... selain tu nak cari buah untuk hantaran , plastik untuk letak muffin..nampak mcm sket je barang nak carik kan?? tp peningnya hanya tuhan yg tau...udahla panas bahang... sabo..sabo... aku lagi kesian kat jena sbb tiba2 perot die meragam...tp die ttp tabah melayan kerenah aku yg tensen.. uuuuuu sory fren.. :(.
si acik pulak dok riau tgk kain pasang... cantik2 smpai xtau nak pilih...dari 1 kedai ke 1 kedai yg lain.. layankan sajekk... :P

sambung lagik ek...hehe

No comments: