Friday, August 21, 2009

selamat bepose..

Salam Ramadhan buat sahabat2 yg tersayang…


Esok pose…syukur alhamdulilah aku dpt merasa lagi nikmat ramadhan tawon ni …same2la kite merasa nikmat pahala yg melimpah2 pada bulan Ramadhan yg sgt mulia ini.. sgt sukaa..sgt sukaaaaaaa…eehehh mcm budak2 lak aku………. To all my fren or foe sekali pun mahapkan den yo.. 0-0 yek…

Pikiran Lapang, Hati tenang, Badan cihat baru dpt berpuasa dgn khusyuk..ehehe.. Jage mulut anda ye.. jgn mudah nak sakitkan ati org sesuker ati, walopun anda seorang yg amatla berterus terang ke ato xmo hipokrit ke, tp biler menyentuh pasal percakapan ni AWAS sket.. x kira la verbal ato melalui penulisan.. mgkin kite rase kite btl tp hati org yg kite dok katekan itu PASTI terguris kan.. SO be extra careful .. bukan untuk bulan ramadhan ni saje ye.. tp teruskanlah untuk mase2 akan dtg.. (matik la ade org kate aku perasan bagus lak ni kang wakakakkak)…beringat untuk diri jugak ni.. 

N-tri aku sebelom ni bermodalkan buah longan kan? Ape motip aku ek? Ehehhe.. ye mmg aku fanatik dgn buah2 an tempatan.. Puan yun sgt betol dgn kenyataan ini ekekeke.. bakai ibu angkat ini akan mengajo bakal anak angkat makan buah2an tempatan nanti.. semoga mak abah nyek memberi keijinan.. (ampon yun) ehehehe… Weekend lepas aku g ke 1 tmpat untuk merealisasikan cita2 aku.. sket2 urusan telah aku setelkan.. dlm ati berflower2 occay ahhaha.. en.ali pun haku x dulikan.. wakkakaka.. xpe die kalis merajok.. sbb die tau aku xgeti nak pujok die.. isk..isk rugi betol die dpt aku…. :-P
Mgkin lepas ni bnyak kali jugak la aku akan turun ke sane untuk menyelesaikan urusan2 tambahan.. lepas itu just relax n tggu… Mak n Abah sabo ye.. Rezeki mak n abah tu.. time kasih sbb doakan anak degilmu ini selalu.. lebiuuuu uhuhuhu…

Abes soal itew…ni nak cite pasal semalam.. sok nak pose kan… so aku ajak behfren aku si jena menjalankan xtbt “Mari bepoye2 makan sebelom pose” ahahha.. cian behfren aku ni.. die x cihat.. tp dek kerana perkataan “makan” itu diutarakan maka kesihatan die kembali ke udara.. wakkakaa.. kat mane tmpat berpoyaan kami ek.. tentula kat shah alam.. kali ni aku ajak jena makan kat PAK LI kopitiam…banyak da cawangan pakli ni .. tp yg paling dekat ngan aku kat seksen 18 .. kat bangunan OLE_OLE .. menu yg paling aku suker kat sini ialah nasik ayam lemon .. ayam die sedapppppp woo.. pade tekak orang aku xtau okeh….kuah lemon die tu pun sedap.. nak tau ? g terai sendirik..gambo nasik itew aku x smpat senap.. kerana kami bedua sebok pot pet.. pot pet.. tgk2 nasik dah licik…amek ko.. ahahaha.. tp aku adela gugel menu2 yg lain..sedappppppppp jua….



pak li kopitiam kat ole-ole shah alam



ni peberet aku... kopi ais :P


cendol die bleh tahan gak ni.. guler merah suke ati korang nak tmbah sendiri..



katong laksa


mee goreng ni en.ali suke..


ni nasik takot kot..



ade westen fud gak.. bleh tahan uhuhuhuh..

kalo korang nak g pak li ni aku syorkan makan nasik ayam lemon... eheheh pade aku sedap ar... nak tau pegi sendiri rase occay.. :P

syekian.. selamat bepose kawan2..

No comments: