Tuesday, July 28, 2009

Terkenang

Hari sabtu weekend hr tu aku ngan roomate aku Achik terase nak mengeksesaiskan kaki kami dgn bepoye2 menaiki kenderaan awam ke kl... tmpat yg dituju adalah Chow kit road... en.Ali kate "elok2 gi jalan kat situ..bahye sket"(ni ade unsur2 x kasik aku bepoye2 tanpe die ni wakakakak)..tp hakikatnye mmg bahye pun kalo jln kat situ kan..so kenela hati2 terutamenye dgn handbag....

ok berbalik pade tajok di atas...penyebab yg wat aku terkenang2 adalah bila naik
ulat bulu ni ...


ini adalah seekor ulat bulu monorail hahahhaha...

Banyak kenangan woooo.... ehehe jaman kaki ini pantas saje berjalan kaki tanpe pancit dgn mudahnye...jaman dimane xkenal erti penat walopun baru balik koje..

teng ..teng..teng...(soundtrack cite dolu2 biler ade babak yg saspen)...mmg flashback woooo ... kedai mamak bawah monorail kl sentral tu... tmpat minum teh ais..hahaha sudah tentunya dgn "seseorang" kan..kan..kan.. kalo boleh mmg nak lupe terus pun.. tp x salah terkenang.. bukan aku ade skendel mendel pon dgn die lagi..mase jaman2 kira jaman susah gak ar... xdenye nak protes or besungut naik kenderaan awam ni.. same2 susah same2 senang.. xtbt besame la selalunya.. tp mgkin skrg die x hengat o tekenang lagik kot.. maklumla udah mudah segala pergerakan.. ehehhehe...(matikkk aku kene lazerr ni kang wakakkaka)....

Paling sentimentel biler ulat bulu stop kat plaza imbi... lagikla nostaljiakkk wehh..x kira org sesendat sadin cap hayam ke.. kami ttp relek jalan2... mklumla segalanya indah di waktu itu...chetttt hahahahah... itu semua kenangan...

Sungai duit... 1 lagi tmpat yg rajin kitorang tempoh...giler padat org kat situ..


aku gugel dpt gambo ni wakakakka... layann jek..

ni lagi 1 tmpat sadin hayam kan..kan..kan...ade eskem arab keting keting tu besh wooo kat situ...pak arab yg jual.. sker nyanyik2 mase org nak beli eskem die.. hahahha aku sokaa eskem perise coklat... pade aku sedap la sebb rase kenyal2 eskem die..tah die ingat x lagik ek.. ahhahah lantak ar x hengat pun .. aku kesah hape.. wakakakakkaka....


ermm setakat tu jek la dulu memori lame aku yg boleh aku flash back kan balik... itu semua kerana naik monorail hari tu la.. tringat la pulekkkkk... mls nak ingat sbb watpe kan?? org bukan pun nak hengat kat aku wakakakka.. itupon aku kesah hape... aku bersyukur dgn kehidupan aku skrg... alhamdulilah.. sujud syukur ku Hanya Padamu Ya ALLAH kerana memberikan aku peluang untuk buat kesilapan n belajar dari segala2nya... dari situ aku kenal sikap manusia.. syukran :)

1 comment:

Miss Appleijo said...

apa yg ko terkenang2 plak ni..aku ko ada terkenang2 tak..saat kita cari kutu dak bulu kat umah mak ker hahaha..makan doyan berkoyan2 tapi tak domam..ko ingat tak hahaha