Monday, June 22, 2009

Sunat? Pelamin???


Panten lelaki je ade... hehehehe...


Bersesuaian dgn tajok pd kali ini.. hehehe... raja sehari yg atas pelamin ni tgh berdebo nak kene sunat ye, bukan sbb nk tggu tok kadi hahahaha.... aku pun pelik sebenonye... org perak sunat kene ade pelamin kah?? atau just bakal family to be aku je yg buat begitu? konpius makcik jap.. adek my sayang ni.. :P sorang lagi anak sedaranya... kalo perhatikan betol2 sorang dari panten ni berbalot tangannye...SBB???lasak bebeno kekdahnye.. sebelum sunat mengganas macm serbia la agaknye tu kot... ahahahhaaha..

aku tanya kat sayang aku tu.. mmg adat org perak ke? pastu jawapan ringkas je.. dak ehhh..udah family kitorang mmg sker wat yg lain daripada yg lain... hahahhah.. sok2 kenduri akan dtg entah macm mane la gamaknye... seriau lak aku pikio.. layan jek arrrr.......

5 comments:

antalya said...

'my sayang' tuhh.cewahh..aihh time kowang kawen sok ntah camne la agaknye kelainan yg dibuat ek.xsabo aku nk tunggu nih

zianazone said...

aku pun tak sabor nak tunggu ko kawin kepekkk..

zianazone said...

tertinggal plak..aku nak datang sebagai tetamu tau..aku tanak buat keja berat2 hehehe (mesti mak marah kalau aku tak tolong) :P

lavender said...

yun-- ehehhe..insyaallah yun jika dia mmg tertulis untuk aku.. aminnn....jg orang perak la aku..


kepek- wehh ko kalo x wat keje nak kene rotan ngan mak kahh? bitau sket wakkakakkakak

zianazone said...

hahaha mak kan sayang aku..mesti mak tak rotan aku punya :))

Daisypath - Anniversary

Lilypie - Second Birthday