Friday, April 04, 2008

New office, New Place, New me hahaha

Fuhhh terlalu banyak sawang dlm blog ni kan ? hehe.. gosh.. baru skrg dpt update blog setelah sekian lama.. new office hurmmm the scenery ok, not much excitement, i'm a totally stranger here..new management in our office.. haha TAK SYUKERR!! make me sick... internet pakai password .. walopun i know wut the p/w but a bit segan maa.. cover n control ayu hahaha... there's sorang dato yg join us here,, but he's not aroung always la.. aku suke masok kat bilik die time die takde coz suke tgk landscape aquarium die.. i dream of having that kind of aquarium one day.. (aminnn)..

skrg ni aku always tired.. maklumla keluar umah rite after perform solat subuh... keadaan masih tak nampak matahari..then balik selalunye smpai umah sure waktu maghrib.. matahari tak nampak jua.. kesimpulannya kuar umah tak nampak matahari.. balik pon tak nampak matahari.. perjalanan aku nak g office baru ni memerlukan 1 tren b 2 bas.. costing tak banyak..but amek mase banyak.. so every day aku kene rushing untuk kejo bas walopun aku kuo awal.. bas rapid ni mmg punctual sket.. lambat kalu bai bai bai hahaha.. time nak pegi je mmg aku concern waktu.. tp time balik no worries ar..

umah pon dah baru skrg.. alhamdulilah syukur pada ALLAH kerana melimpahkan kurnianya pada aku ketika aku betol2 memerlukan perhatian dan bantuan.. tuan umah sewa lama nak amek balik umah tu sbb die dah pencen.. so we all had to move out.. cari punya cari dptla umah yg lebih besar, baik dan dpt jua tuan umah yg lebih baik.. syukur.. dan aku paling bersyukur coz ALLAH telah kurniakan aku sahabat2 yg banyak membantu aku ketika aku betol2 memerlukan bantuan.. THAnks a MILLION to YUN .. dear fren u always helping me in many ways.. u share ur shoulder to cry on.. u gave me hope when i feel down.. Thanks fren.. Tak lupa jua Akak rafLesia n Her mum.. walopun tak kenAl sape aku ni.. derang menghulurkan bantuan jua.. Hanya ALLAH yg dpt membalas jasa baik kalian.. Segala perbuatan BAIK akan dibalas dgn GaNJARAN yg baik aminnn...

ITu sahaja yg sempat aku catatkan buat kali ini.. hoping that i can write again next time but i dunno when.. hahaha.. thanks for the viewers.. thanks to my frens.. Semoga berjumpa di lain lembaran.. daaaaaaa...

2 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

ader masa kehidupan kita ni perlu prihatin pada org lain yg memerlukan bantuan...alaa, akak paham situasi azie camane, tah2 pasni hari akak pulak, haa, time tu azie lak tolong akak kan, kita ne tau nasib kita pasni...apepun duk tukar2 transport ni memang memenatkan, dulu2 akak penah pi keje, jalan kaki dkt 15 minit, pastu naik lrt, pastu naik pulak bas....huhhh, mengah sampai ke opis, balik camtu gak....

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.