Wednesday, May 25, 2011

Giler Koser Part 3! Last episode!.

Assalammualaikum..

ha!ha!ha bajet grand je tajok okeh! :P.

Ni aku nak ceriter pasal buah hatiku sayang yg terbaru. (siler curiger di situ!)

Lamer dah aku nak mensenkan kat blog ni, tp aku takot akan mengundang kecurigaan yg melampau batas pemikiran bg pembace2 sekalian (nan adokah?!) Abaikan perasaan aku yg x senonoh itu :P.





Inilah die buah hatiku sayang yg terlatest!.. aku jumpe die kire sebulan lepas kot! x ingat tarikh, mase tu lepas magrib kot, aku nak balik dari umah encik tunang,lalu kat 1 tempat tu aku tedengor suare jeritan anak kucen yg kuat sgt.. apekah??? terus ligat aku suruh encik tunang aku berhenti kemudian cari dari mana datang bunyi tu, aku paksa okeh! cari jugak x kira, ha!ha!ha!.

Gupernye jeritan itu datangnye dari semak samun kat tepi jalan, aku tgk ade sekor anak kucen dok nangeh kat situ, badan basah kuyup kene ujan :(. sgt kecian, aku tgk muke encik tunang aku (sambil buat muke kesedihan!) yes! berjaya dgn wajah kesedihan itu dptla aku bawak balik budak yg menangeh x henti2 tu :D! (dlm hati sgt soka).

encik tunang x suke sebenonye aku bela kucen ni disebbkan aku ade ashma,(tatau eja wek :P ), tp kerana kedegilan aku ato mgkin die pun kesian kat kucen tu die terpaksa rela la jugak. Sampai kat umah aku mandikan budak bulu tu, badan penuh dgn kerengga :( , patotla ko jerit sampai setaman boleh dengo yep! buang segala kerengga yg melekat, syampoo ala kadar (panteine okeh!), lepas tu lap die dgn towel dgn kelajuan yg menakjubkan!. takot demam lak budak tu.. lepas tu terus kasik die makan nasik. kesian die lapo :(...

So itulah die kisah budak bulu buah hati ku sayang yg latest!, aku bg name cinet! sgt nakal dan cepat membesor, memanjang. Suke kunyah jari aku! saket tau cinet! nanti ko ha!ha!ha!.

Sampai 3 entry sekaligus! Giler koser kan namenye tu?!!.. itulah kesimpulannyer.. sekian :P..

7 comments:

^^AnGGun^^ said...

alohai...
meremang bace tang badan die ade kerengge tue...auwwwww...iskk..patot la ngiau kuat tk hengat ek..

kamo mmg sorang yang penyayang..weewiitttt

Truly_me said...

huhuhu! mmg x sanggup biler dengo die mengiaw kekuat centu cian sesangat :( sbb tu org pakse abe carik gak die. sib la jupe, amek ko skrg ni ligat da die..kunyah jari org je kejenye ekekekek :P, lagi seriau...

^^AnGGun^^ said...

hahahaha....
makan tuan nmpk..

amboihh gotan baru tau men kunyah2 jari plak ek. Agak eh jari kamo ade rase eskrem =))

Truly_me said...

wakakakak behsela jari tgh manis kot :P

^^AnGGun^^ said...

bukan jari jek manes..
orang die pon manes ape..hehe

Rosmawati Yusof said...

Alah ciannyer cinet, muga cinet terus mbesar dgn sihat, ok..

Truly_me said...

Thanks kak. :D , harap2 cinet terus membesar dgn sihat .

Daisypath - Anniversary

Lilypie - Second Birthday