Saturday, February 26, 2011

Misi berjaya



Assalammualaikum..

Selamat pagi sabtu. Berdasarkan tajuk di atas maka faham2 la bahawasanya aku telah berjaya merealisasikan impian untuk mencuba resepi bubur oat. Tapi bubur oat sepertimana gambar di atas telah diubah suai resepinya kerana ketidakcukupan bahan2. Ye aku x sempat nak gi kedai untuk membeli bahan2 lain seperti cendawan dan juga bebola ikan itu. Oleh yg demikian aku gantikan dgn ikan bilis sajorkkkk. Tapi alhamdulilah sedap ye, boleh diterima oleh tekak aku yg sememangya agak sedikit cerewet kalau aku yg masak sendiri. Takpe kan? sendiri masak sendiri komen. Kalo terase pun dgn diri sendiri saje la..hahaha.

Cita2 aku di masa hadapan adalah dgn gigihnye menambah dan memporak perandakan resepi asal dgn menambah bahan2 tambahan ikot suka tekak aku sendiri nanti. Ya aku akan berusaha dgn gigihnye. Muahahaha..Jagela ko oat.

Sekian.

9 comments:

^^AnGGun^^ said...

cukup kenyang ke bubur oat itu??
mcm sedap..tp owng ni manjang jek terase tekak semacam =(

Truly_me said...

Cik Anggun == Dap la pade tekak org..uhuhu.. cube terai pelbagaikan..mesti sedap nyek.. huhu x abes lagi ek tekak tu rase semacm?

^^AnGGun^^ said...

kadang kala la...
rase macam berair jek..takkan sepanjang masa nak teguk air lemon kot:-<

Truly_me said...

boleh je tegok air lemon tu.. elok untuk kesihatan.. lagipun menambah kesliman lagi tu awww..

antalya said...

wow nampak menarik & menyelerakan lah

Truly_me said...

mommy== mmg sedap tau.. ko terai la buat.. slurrrpppp.. beza mmg berbeza ekekekeke..

zianazone @ appleijo said...

kepek..nanti ajar aku masak bubur oat itu tau..aku nak try gak hehe

zianazone @ appleijo said...

kepek..aku tag ko ni..join join contest cekelat..best wei http://zianazone.blogspot.com/2011/03/giveaway-nisachoc-zulfoto.html

Truly_me said...

pet== aku x geti buat ..ajo la wehh

Daisypath - Anniversary

Lilypie - Second Birthday