Thursday, November 23, 2006

Dahulu aku pernah gembira

dari diari nukilan diriku lavender..


DahuLu, aku gembira.....
Berada Di sisiMu tidak Kujangka....
seJak dari Itu Ku cuba PeLihara....
PerasaanMu hatimu Cuba Ku Jaga.....


DahuLu, aku gembira...
DiriMu Lah insan PemBalut luka...
seTelah insan itu Mencarik Jiwa...
Kau Lah peNgubat Duka Dan Lara....

DahuLu, aku gembira...
kuHarapkan NamaMu sentiasa terPahat dijiwa..
saMpai kini Ku begitu Jua...
tak Pernah Berubah hatiKu tetap Satu Jua...

Dahulu, aKu Gembira...
BErsaMa2Mu Ku Kemeniti Mimpi Bahagia...
NamaMu sentiasa Berada Di dalam DoaKu sentiasa..
Semoga Kita digandingKan Bersama....

DahuLu, aku Gembira...
tapi Kini Bencana Menimpa...
Kusedar ini ujian Cuma...
ku Terima Dgn Redha sePEnuh Jiwa...

Dahulu, Aku gembira...
Melihat SenyumMu aduhh...TenangNya jiwa...
Mendengar BicaraMu aku Terpesona....
Sehingga Kini Ku ingat Jua....

No comments: